maandag 18 februari 2013

Ibiza ! !

Hey, i'm going to Ibiza...tralala

Ga binnenkort naar Ibiza, samen met een vriendin.
Wou ik al een hele tijd...
Nu hebben we geboekt!
Verheug me vooral op de hippie markten.





Gisteren naar de film: verliefd op Ibiza geweest.
Dochter Maaike had de film vorige week al gezien. Ze zei: Mam, ik neem jullie mee naar die film, ter voorbereiding.
Vooral omdat er  twee "oudere dames" in mee speelden.
Simone Kleinsma..wat een geweldig mens!!!
Geweldige film! ! !
Een aanrader!!
Zijn jullie al eens op Ibiza geweest ? En...hoe was het ?


4 opmerkingen:

Marijke van Ooijen zei

Hay flower girlie,

Via het blog van Fia, ben ik op jouw
blog terecht gekomen...

En wat een heerlijk en lekker hip
en kleurrijk blog heb je meid..

Ik wil je graag volgen hoor..
kom je ook eens bij mij op de koffie?

Lieve groetjes,
Marijke

Wateringen zei

Lief bloemenkind,

Wat ontzettend leuk dat je even bij mij
op de koffie bent geweest.
En dat je ook een lief berichtje hebt achter gelaten op mijn blog.

Je zei dat je me ging volgen, alleen zie ik je niet bij mijn volgers staan...zo jammer vindt ik dat..
Nu kan ik jouw blog ook zo moeilijk volgen, daar ik geen blogrol heb..

Wil je je misschien nog even aanmelden, anders weet ik straks je blog niet meer te vinden...

Dag lief gekleurd mens,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Mansie zei

Even de zinnen verzetten op Ibiza, alvast heel veel plezier gewenst!!!

Martine zei

ohh heerlijk er even tussen uit! die hippie markten lijken mij ook geweldig!! lekker veel zakgeld mee zeker?! ;-)