zaterdag 31 maart 2012

spiegel

De spiegel staat op de foto. Maar, ook bij mij, komt tie op de foto niet zo mooi uit.  Ik lees bij andere bloggers dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.







Heerlijk om te doen, terwijl buiten de wind loeit om het huis.
Ja, hier waait het ontzettend, al drie dagen.
Op het platteland lijkt het altijd nèt iets erger te zijn. In de zomer heeft dat natuurlijk z'n voordelen als het erg warm is. . . .hier is altijd wel een zuchtje wind.


Morgen ga ik naar de Vismarkt in Groningen. Daar is de diezijn-leuk markt.
Alles hip en handgemaakt! Meer dan 60 kramen bomvol originaliteit, creativiteit en gezelligheid.
Voor meer informatie: http://www.diezijn-leuk.nl/
En nee, ik sta er zelf niet. Ben er wel voor gevraagd, maar ik doe toch liever de kleinere, knusse marktjes.
Natuurlijk vind ik het ook leuk om zelf over dit soort markten te lopen. Heerlijke bezigheid voor de zondag! Ik wens jullie alvast een heel fijn, kleurrijk en gezellig weekend!!

Liefs COLOURFULLFLOWERGIRL

7 opmerkingen:

Lutje zei

je weet al weer wat doen....amuseer je op de beurs. En je spiegel moet ook wat aangepast zijn bij de rest,maar dat is bij jou wel, ik weet ook niet wat er scheelt?

Martine zei

goed dat je daar zelf niet staat, stel je voor dat je wegwaait?

Bij jou zie ik toch ook al een zweempje blauw Gerda, zijn we samen in de hemel..............
XXXm

Lutje zei

ik wens je een mooie zondag

vrouw Hommel zei

Als je in zo'n spiegel kijkt word je vanzelf vrolijk. Leuk zo'n markt om eens rond te snuffelen.
lieve groet

Anoniem zei

Hé lieverd, lekker genoten?

Dikke knuf,

Mans

Lutje zei

ik wens je een hele toffe dag, geniet ervan!

Geri Meftah Art zei

Ik kwam een reactie tegen bij Martine. Ik dacht, he, colorfullflowergirl, dat lijkt op "mijn" kleurige naam. eens even kijken. En wow, de kleur spat er af. Leuk om kennis te maken.
Groeten van Geri