maandag 10 oktober 2011

creatieviteit

Met creatieviteit is het
net als met koekjes.
Die zijn er ook in alle vormen
en maten. Om te weten wat je lekker
vindt, moet je zoveel mogelijk
verschillende koekjes proeven.
Dan ontwikkel je je smaak...
(vrij naar een gedicht van plint)

Als kind was ik altijd aan het tekenen
en als puber was ik ipv aan het huiswerk maken
altijd stiekum aan het tekenen.
Ik verkocht toen ook wel eens wat en dat was een mooi
extraatje naast mijn zakgeld.


















De laatste jaren ben ik ook steeds meer andere dingen gaan doen .
Schilderen,theepotten beschilderen, vilten, keramiek, kettingen maken, tassen, lampen oppimpen, en sinds kort
eigen kleding maken of oppimpen...
Alles met heel veel kleur en overal worden bloemetjes op getekend, genaaid en geplakt.
Vandaar de naam Colourfullflowergirl....



Ik draag ook vaak kleurrijke kleding, daar voel ik me het prettigst in.
Ben dan ook groot fan van Maya Wildevuur, Petra Heyboer en Leona Leppers http://www.leonadesign.com/
Leona maakt kleurrijke sieraden, hoedjes, tassen enz. Ik heb verschillende dingen van haar.
Bekijk haar site maar eens, als je haar nog niet kent. Ook heeft ze een geweldig leuk bed en breakfast boerderijtje...
(wordt vervolgt)

1 opmerking:

Mansie zei

Heerlijk om overal aan te ruiken, creativiteit te laten stromen. Verrijking van het leven :-)

Mooi foto's ook van penselen en verfpotten!